Warning: Use of undefined constant aaa - assumed 'aaa' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dinehiran/public_html/wp-content/themes/foden/templates/headers/header-2.php on line 11
مجتمع صنایع دینه ایران
سی لاکس قرص روان کننده شکم

اگر بخواهیم با چند جمله ساده توضیح دهیم که یبوست چیست باید بگوییم که یبوست داشتن بدین معنی است که شکم سفت است و به سختی کار می‌کند. یا به عبارت دیگر حرکات روده خیلی کمتر از حالت طبیعی است. امروز می خواهیم روان کننده های مختلف را به شما معرفی کنیم.

با اینکه یبوست مسئله خیلی جدی نیست، اما زمانی که فرد دوباره به حالت عادی برمی گردد، احساس بهتری دارد. جالب اینجاست که تقریبا همه افراد در مقطعی از زندگی خود یبوست را تجربه می کنند. بنابراین اگر دچار یبوست شده‌اید، لازم نیست نگران باشید.

فاصله زمانی طبیعی حرکات روده در افراد مختلف متفاوت است. گاهی اوقات افراد سه بار در روز و برخی فقط چند بار در هفته اجابت مزاج یا دفع می کنند. البته ناگفته نماند که اگر به مدت 3 روز یا بیشتر دفع نداشته باشید، مدت طولانی به حساب می آید. زیرا پس از سه روز، مدفوع به شدت سفت می‌شود و عبور آن از روده رفته رفته سخت‌تر می‌شود.

علائم یبوست

  • بعد از دفع احساس کنید که کامل تخلیه نشده اید
  • دفعات دفع مدفوع شما کمتر از دفعات همیشگی باشد
  • سردرد داشته باشید
  • مدفوع شما سفت باشد
  • نفخ و درد داشته باشید
  • هنگام دفع نیاز به زور زدن داشته باشید

درمان خانگی یبوست شامل روان کننده های شکمی است که بدون مراجعه به  متخصص طب سنتی و بدون نسخه انجام می‌شود. این اقدامات توسط خود فرد انجام می‌شود و شامل تغییر در سبک زندگی و رژیم غذایی مانند افزایش فعالیت ورزشی، کم‌کردن استرس و افزایش مصرف مایعات و غذاهای حاوی فیبر است.

برای درمان یبوست در خانه روش های بسیاری وجود دارد که بیش تر آنها بستگی به رژیم غذایی شما  دارد. روان کننده های مختلف شکم.

 
آب آلو، روان کننده شکم
روغن زیتون، روان کننده شکم
روغن نارگیل، روان کننده شکم
سبوس گندم، روان کننده شکم

آب آلبالو، روان کننده شکم

روغن زیتون، روان کننده شکم

روغن نارگیل، روان کننده شکم

سبوس گندم، روان کننده شکم

  • آب آلو برای روان کننده یبوست

آلو سرشار از فیبر است که به مدفوع حجم می‌دهد و دفع مدفوع را آسان می‌کند. آلو همچنین حاوی ترکیبی است که عملکرد روده‌ی بزرگ را بهبود می‌بخشد. آلو همچنین حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است و خواص آنتی‌اکسیدانی دارد. آنتی‌اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند که منجر به بیماری‌های مختلف می‌شوند.

روغن‌های طبیعی گزینه‌های خوبی برای رفع یبوست به شمار می‌روند. به همین دلیل، مدت‌ها است که از روغن‌های مختلف نظیر روغن زیتون برای درمان یبوست شدید در طب سنتی استفاده می‌شود.

  • روغن نارگیل برای روان کننده یبوست

روغن نارگیل حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب با زنجیره‌ی متوسط است که می‌توانند به درمان یبوست کمک کنند. استفاده‌ی منظم از این روغن به درمان یبوست مزمن کمک می‌کند.

  • سبوس گندم برای روان کننده یبوست

سبوس گندم حاوی فیبر نامحلول است که به مدفوع حجم می‌دهد و به حرکت روان آن در روده‌ی بزرگ کمک می‌کند. این ترکیب تعداد دفعات دفع مدفوع را افزایش می‌دهد.

 

قرص روان کننده شکم

قرص سی لاکس پلاس یا سیلاکس پلاس دینه ایران نوعی داروی گیاهی ملین برای رفع یبوست است. یبوست نوعی عارضه گوارشی است که با اختلال در عملکرد روده بزرگ باعث دفع کند یا سخت می‌شود که همراه با زور زدن افراد در هنگام دفع می شود. داروی گیاهی سی لاکس دینه ایران برای درمان این اختلال روده است و تا وقتی که حالت روده به حالت طبیعی برگردد باید مصرف شود. این دارو که معمولا به شکل قرص و شربت عرضه می‌شود حاوی سنا و اسانس زیره است که روند دفع را بهتر می‌کند. با ما باشید تا با قرص سی لاکس دینه ایران، موارد مصرف و عوارض قرص سی لاکس بیشتر آشنا شوید.

قرص C-LAX پلاس چیست؟

قرص گیاهی سی لاکس دینه ایران دارای اثرات مسهل و ملین است و به منظور رفع یبوست های گاه و بی گاه ناشی از ضعف اعمال روده بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. قرص گیاهی سی لاکس به تخلیه روده کمک و باعث جلوگیری از تنبلی آن می شود. قرص سی لاکس از شرکت دینه با افزایش تحریکات روده سبب بهبود عارضه یبوست و تسهیل در دفع می شود.

  • سوپهای روشن و آبکی

سوپهای روشن (سوپی که اجزا مواد تشکیل دهنده بخوبی مشخص است مثل مینسترونه)  مغذی هستند و به آسانی هضم می‌شوند. آنها رطوبت را به مدفوع سفت و متراکم اضافه می‌کند که آنها را نرم کرده، خارج شدن آنها از روده را آسانتر می‌کند.

سوپ شیر، سوپ گوجه فرنگی، سوپ کدو تنبل و سایر سوپ های گیاهی گزینه های ایده آل شما برای رفع یبوست هستند.

 

 

  • سبوس گندم

سبوس گندم یکی از غذاهای ضد یبوست و یک درمان خانگی محبوب برای یبوست است. این ماده غنی از فیبر است که می‌تواند جریان مواد در طول روده‌ها را افزایش دهد. یک تحقیق در سال ۲۰۱۳ نشان داد که خوردن غلات صبحانه حاوی سبوس گندم در هر روز به مدت ۲ هفته عملکرد روده را افزایش داد و یبوست را در زنانی که معمولا از فیبر چندانی استفاده نمی‌کردند، کاهش داد.

درمان فوری یبوست

برای درمان یبوست، شما می توانید از روش های خانگی استفاده کنید ولی برای درمان فوری یبوست می توانید از قرص سی لاکس پلاس استفاده کنید.

قرص سی لاکس پلاس

برای خرید سی لاکس پلاس کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.