مجتمع صنایع دینه ایران

پماد کالاندولا برای صورت

پماد کالاندولا دینه اغلب از عصاره گل کالاندولا تهیه می‌شود و دارای خصوصیات پماد ضد التهاب، آنتی‌باکتریال، و آرامش‌بخشی است. پماد گالاندولا دینه به عنوان یک محصول طبیعی معروف است و برای مراقبت از پوست در موارد مختلف استفاده می‌شود. ممکن است به عنوان یک راهکار طبیعی برای مشکلات پوستی مانند خشکی، التهابات، یا حساسیت‌های پوستی مورد استفاده قرار گیرد.  کالاندولا برای صورت شما با داشتن خواص بالا بهترین است.

 

خواص پماد کالاندولا

پماد گیاهی کالاندولا علاوه بر دارا بودن خاصیـت ضد التهـاب پوستی، با تسریع در عمل گرانولاسیون و تحریک تشکیل سلولهای جدید، موجب ترمیم و التیــام پوستهای حساس و ملتهب شده، گردش خون را بهبود بخشیده و پوست را تقویت می کند و با دارا بودن این خواص در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد :

پماد ضد خارش کالاندولا

لک صورت چیست؟

لک صورت که اغلب به شکل لک‌های قهوه‌ای تیره تا روشن ایجاد می‌شود، تجمع رنگدانه‌ها در پوست است. برخی عوامل می‌توانند بر پراکندگی و تجمع رنگدانه ها اثرگذار باشند.

ایجاد لک صورت یک وضعیت ناخوشایند است که می‌تواند برای زنان و مردان اتفاق بیفتد. هرچقدر که شما از پوست صورت خود در برابر عوامل محیطی محافظت کنید باز هم ممکن است دچار لک‌های پوستی روی صورت خود شوید. لک پوستی اغلب خطری برای سلامتی ایجاد نمی‌کند و می‌توان آن را با یک سری راه‌کارهای درمانی و مراقبتی برطرف کرد. 

شما مب توانید برای درمان لک صورت از پماد کالاندولا برای صورت خود استفاده کنید.

کالاندولا برای صورت

پماد گیاهی کالاندولا دارای 2 درصد عصاره اختصاصی تهیه شده در دینه ایران از گلهای Calendula off (حاوی کاروتنوئیدها، فلاونوییدها، ساپونوزیدها، کالندین، تانن، موسیلاژ و اسانس) ، موم طبیعـی زنبور عسل و روغن گیاهی اسـت. هر 100 گرم پماد گیاهی درمان سوختگی و ترمیم کننده پوست کالاندولا دارای 35 میلی گرم فلاونویید بر مبنای روتین می باشد. که برای درمان مشکلات پوستی صورت بی نظیر است. کالاندولا برای صورت شما معجزه است.

درمان لک صورت با پماد کالاندولا برای صورت

پماد کالاندولا به دلیل ویژگی‌های مفید گل کالاندولا که در ترکیب آن وجود دارد، می‌تواند برای صورت خوب و مفید باشد. در زیر چند ویژگی اصلی آن آورده شده است:

  1. ضد التهاب و آرامش بخش: پماد کالاندولا دینه دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش التهابات پوست، مانند قرمزی و تورم، کمک کند. این ویژگی می‌تواند در درمان مشکلاتی مانند درمان آفتاب‌ سوختگی یا التهابات جلدی مفید باشد.

  2. تسکین دهنده و آرامبخش: از آنجایی که پماد کالاندولا خواص تسکین‌دهنده دارد، مصرف آن بر روی صورت می‌تواند به کاهش حساسیت و تسکین احساسات ناخوشایند پوست کمک کند.

  3. ترمیم‌کننده پوست: پماد کالاندولا دینه می‌تواند به ترمیم و بازسازی سلول‌های پوست کمک کرده و در بهبود زخم‌ها، خراش‌ها و التیام پوست مؤثر باشد.

  4. مرطوب‌کننده طبیعی: این پماد به عنوان یک مرطوب‌کننده طبیعی برای پوست صورت عمل کرده و به حفظ رطوبت پوست کمک کند.

پماد کالاندولا برای صورت

کالاندولا برای صورت و سفیدی پوست

پماد کالاندولا برای صورت شما با دارا بودن خواص بازسازی و ترمیم بافت های پوست می تواند به سفیدی پوست شما نیز کمک کند.

پماد کالاندولا دینه علاوه بر دارا بودن خاصیـت ضد التهـاب پوستی، موجب ترمیم و التیــام پوستهای حساس و ملتهب شده. پماد کالاندولا گردش خون را بهبود بخشیده و پوست را تقویت می کند.

پماد گیاهی کالاندولا برای صورت

جوش‌ها یکی از شایع‌ترین عارضه‌های پوستی در جهان هستند و در بیشتر موارد، مشکلات پوستی مربوطه منجر به ظهور جوش‌های سرسفید، جوش‌های سرسیاه و برجستگی‌های حساس قرمز کوچک می‌شود که معمولاً در نواحی بدن که پوست بیشترین تعداد غدد چربی را دارد، مثل صورت ایجاد می‌شود. برای از بین بردن جوش صورت روش‌های متفاوتی وجود دارد کخه ما قصد داریم در این مقاله روش های خانگی و بهترین پماد های ضد جوش را به شما مهرفی کنیم.

درمان جوش صورت

بسیاری از درمان‌های خانگی می‌توانند به متعادل کردن سطح چربی پوست، کاهش التهاب، از بین بردن باکتری‌ها، جلوگیری از بروز آکنه و درمان جوش صورت کمک کنند. این درمان ها شامل اسانس‌های روغنی، گیاهان دارویی، مکمل‌های طبیعی، پماد های درمان جوش و برخی تغییرات ساده در شیوه زندگی است. در این مطلب، با روش‌های درمان خانگی جوش صورت و مواد طبیعی در دسترس برای از بین بردن جای جوش و روش استفاده از آن‌ها آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

بهترین پماد جوش صورت

پماد کالاندولا با خواصی که دارد یکی از بهترین پماد های ضد جوش برای تمامی نواحی بدن مخصوصاً صورت است. پماد ضد جوش کالاندولا نه تنها برای درمان جوش مناسب است، بلکه برای درمان جای جوش نیز عالیست. کالاندولا کاملاً طبیعی و فاقد کورتون است.

یکی دیگر از پماد ها برای درمان جوش صورت پماد هیدروکورتیزون است.

بهترین پماد برای درمان مشکلات پوستی صورت

کالاندولا با داشتن خواص ضد التهابی و خواص بازسازی و ترمیم پوست می توانید بهترین و معجزه آسا ترین پماد برای صورت شما باشد. 

کالاندولا برای صورت شما بهترین است.

پماد برای درمان آفتاب سوختگی در خانه

ما می توانیم پماد کالاندولا را به دلیل دارا بودن خواص ضد التهابی و درمانی برای پوست، بهترین پماد آفتاب سوختگی معرفی کنیم. کالاندولا بهترین پماد برای درمان لک آفتاب سوختگی است.

پماد کالاندولا به دلیل گیاهی بودن، 100% طبیعی بودن و فاقد کورتون بود هیچ عوارض پس از مصرفی ندارد. شما می توانید حتی در زمانی که پوستتان آسیبی ندارد از آن برای شفافی پوست و نرمی آن نیز استفاده کنید.

2 کامنت

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.